Min rygg!

Jag gråter fan blod nu tror jag. Har målat i sex timmar idag, blev kanonfint! :D
Medans jag målade Zarahs hall så pluggade hon och fick massa gjort. Dock så orka vi inte gå upp och köpa en rollart, så penselmålade hela hallen, det tog sin tid men tusan så snyggt de blidde, rikitgt cool färg med!


Denna plutt målades det med, haha :D

Tack Zarah för en treeevlig dag snöttan!

Sitter och äter en burk med majs i väntan på att köttfärsen ska tina, ska göra Chili con Carne. Fick en bästis vid namn Koda direkt när majsburken öppnades men icke icke, hon fick inget idag...dom är aaaaall mine!
Måste se till att få ordning på min stackars rygg snart med, träna upp den så den inte går sönder så lätt som den gör :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0