It buuuurns!

Sitter helt eller lite halvt död hemma i soffan för tillfället. Börjar om 1 timme ungefär.



Jag är nu stolt ägare av mitt första gymkort någonsin! :D

Såja, gratis gymkort som sträcker sig till slutet av December. Så under ett antal veckor framöver nu så blir det att bränna kalorier och pumpa muskler. Haha Carro körde slut på mig förut. Höll på från 9-10:30. Brinner i varenda muskel i denna lilla kropp, häääärligt! :D

Körde löpbandet 20 min, styrka, rygg, mage, lår och rumpaaah! Skulle av sluta med 5 min på crosstrainern men hon orka inte, haha. Så blidde lite streching sen knalla jag hem. Så skönt att bo nära så man slipper alla andra nakna tanter :O
Har fått i mig lite att äta och nu siktar jag på en skön dusch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0