Hur länge orkar man?

Jag känner att jag verkligen är på bristningsgränsen just nu.
Fick avslag från ekonomiskt bistånd idag, alltså inga pengar för min del. Allt beror på att jag står skriven hos Patrik och det är på hans inkomst dom räknar. Jag vill inte leva på någon annan och jag hoppas därför saker och ting kan lösa sig med lägenhet.
Detta är då bara en liten del av all skit som snart får mig att gå under. Men jag ska inte sitta här och sprida mina pesonliga problem inför andra.

Annars idag?
Hade gruppträff klockan 8:45 med min "klass" + Lovisa och Carroooo på Trozelli. Vi käkade lite frukost ihop, fick för oss att fira första advent alldeles för tidigt, snacka om allt och inget, hade massa kul och körde pictionary. Avslutade dagen med en promenad runt Strömmen. Dock så gick jag och Carro i en takt som dom andra inte orka med, och då fick vi tid att prata om allt och inget. Känns så skönt att kunna göra det, även om jag inte känner henne så känns det som någon jag verkligen kan lita på. Vi är lite som JD & Dr Cox? Haha.

Insåg att jag inte skrivit så mycket på senaste tiden eller inte heller lagt upp några bilder. Blev inga bilder från gymmet igår (körde sönder mig själv, asskönt!) Men ska kolla igenom kameran om det finns nåt att lägga upp, nåt är väl bättre än inget?




Haha underkläder, ytterst spännand!  Men var i stort behov av nya, då tuttarna rymmer när jag springer på löpbandet på gymmet haha, så Patrik var snäll och betalade lite nytt åt mig. Tack.

ASSÅ FAAAAAAN! Nu blire krig, yesyes!

Ae, styra med lite saker. HÖRS!

Kommentarer
Postat av: CuddlyCake

Aah, jag tänkte köpa den där svarta idag! :O Det hade ju varit lite ironiskt ;F

2010-10-28 @ 18:23:57
URL: http://cuddlycake.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0