Gråt aldrig över spilld öl.


Men det gjorde jag nästan då Orest (som alltid lyckas) spillde ut en öl över hela bordet och självklart så åkte det ner i lådorna på sidan av bordet, haha. Där i låg min kamera och massa sladdar, meeen allt klara sig! Tur för fanskapet ;D



Haha Kakan början kvällen lite lugnt med en banaanaaa ;D


Patrik's polare Matte.

Jag vet inte, men Orest iallafall haha.

Jag och Päärlan :)

Chris hitta en liten Koooda :)

Haha.

En jätteglad LillMadde :D

En av dom få bilder på söta Zarah :D

Haha, fråga inte, för jag veeet inte vad karln styr med.

Orest lyckas alltid med det mest konstiga, haha.

Nya favoriten som köptes i fredags. Love it !

Oh hereguuuud, något gick snett. Haha

Snyggt :D

Undrar alltid över varför jag får så stort huvet tillsammans med dom här :O

Haha favoriten! Och sen gick det bara utför :D


Kvinnan som alltid har tungan utanför ;D

Toa-häng!

Hahaha, klämmigt ;D tur att jag lät bli kattlådan iallfall!

HAHAH, Madde gick på däck och hon får avsluta denna kväll ;D

Tack alla för en superkul kväll!
Under kvällen spilldes en öl ut, en grogg över Patriks tangentbord och någon krossa en tallrik, annars så vare lugnt, haha :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

mutta?

2010-10-12 @ 23:00:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0