GODNATT BLOGGEEEEN!


Eller inte godnatt riktigt än, men iallafall, om jag skulle glömma! He he he...


Här sitter jag... i min ensamhet. Esmet räknas inte för hon snor min ost!
Patrik har lagt sig och snarkar redan och Koda är lika effektiv hon. SÅ, nu är det jag och mitt JasmineTe mot världen. Jävligt gott te dock, men känns kinda gay? Eller? Zarah säger att det inte är det. Och jag tror att så länge som man kollar på SATC, så finns det inget i hela världen som är gay.



Gliiiider in i dimman med Carrie och brudarna!


PS. en dag ska jag göra tofflor av Esmet. Eller kanske en boa att slänga om halsen? eller varför inte ett par öronmuffs? Gosigt blire iaf. Esmet, jag säger till den dag din tid är kommen. DS


Jaja, osminkad, sjuk, trött och äcklig. Sluta retas!




Kommentarer
Postat av: Kakan

Får jag låna henne ibland då? (a) <3

2010-10-08 @ 16:25:47
URL: http://karinlindqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0