Födelsedagsfirande!

Igår så blev det ju party party :)
Födelsedagsfirande då både Malin och Linda fyllde år.


Haha, don't ask!

Drunkeyes ;D

Mina fiiina.

Jag och kvinnan i mitt liv!



Snyggt! ;D




Hemma hos Linda hittade vi en Slash-liknande peruk. ytterst snyggt! ^^,

I'm the new Slash!

Födelsedagsbarnet Linda. Grattis igen på 21års-dagen !

Haha syskonkärlek! Adam och Linda

Haha sötbilden
!

Fia och Linda.


Haha Fia.

K-holms Marcus (som jag inte träffat på år och dar) med vän.

Avslutar med en chillande Eddie :)


Förfest hos Linda sedan utgång; Hugos!
Tack för en kul kväll alla :)

Kommentarer
Postat av: Kakan

kanon bra kväll, mhmmmm. <3

2010-10-03 @ 16:46:59
URL: http://karinlindqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0