Esmet ♥ Ville

Imorse ringde bror vid halv 7 och sa att jag skulle göra Esmet klar för att åka.
Så jag  tog mig upp, plockade iordning på pärlans alla grejer och sen blev det massa massa gos innan hon åkte. Usch, det är så jäkla tomt utan henne. Haha jag verkar säkert skitlarvig, men dom som känner mig vet att Esmet är verkligen mitt allt den där lilla plutten, min lilla bäbis är hon. Känns jättejobbigt att hon ska vara borta ett tag, men samtidigt så vet jag ju att hon är på ett ställe som hon älskar och att hon har massor att busa med, plus ett megastort hus att springa runt i. Det behövs för en misse som henne med enormt mycket energi :)

Drog ett sms till pappa för att kolla så allt gick bra och hon hade redan infunnit sig, så skönt. Ingen var nog gladare än Ville (hunden). Han älskar katter men mamma och pappas katter leker inte med honom och därav kommer lyckan när Esmet kommer för dom verkligen äääälskar varann. Först kommer Esmet med Ville efter sig, sen Ville med Esmet efter sig...ser så kul ut :D
MAMMA SAKNAR DIG REDAN PLUTTEN! ♥


Bjuder på en lite småcool video sådär. Cas Haley & UB40. Kul för han att så uppträda med sina största idoler!
Plus att Cas är riktigt grym, yes he is.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0