En fredagskväll i höstens mörker.

Denna fredagskväll tänker jag spendera med att färga håret och kolla på film :)
Självklart så blir det massa mys med min pärla eftesom hon åker imorn. Ska upp runt 6 tiden, åker runt halv 7. Kommer vara dööööd.



Tog en runda borta på Netto ooooch fick med mig hårfärg, en ny asfin kalender (2011, året är ju snart slut iaf) och lite gourmet-käk till kvällen...


Gourmet till mig blev det icke, den paxxa Esmet rätt snabbt. Men klart hon ska få lite mums sista kvällen hemma :)

Angående hårfärgen; Vet att folk kommer hata mig nu för dom tycker inte att jag ska färga bort det röda. Men det får bli så ett par dagar framöver. Nästa gång det blir rött, så får det göras mer ordentligt så det håller sig...för just nu ser det ut som skit :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0