Efter två och en halv timmes powernäp.

Huvudvärken släppte iallafall!

Imorse knallade jag iväg på kartläggningsplansmöte på Trozelli. Gick bra och det tog bara 30 min.
Svinkallt ute förövrigt, mina lungor typ frös till is, mm !
När jag kom hem bultade huvudet fortfarande så kröp ner i sängen tillsammans med min bäbis och somnade. Tanken var en powernäp på typ 20 minuter, men vaknade upp 2½ timme senare, haha.
Klev upp och tog hand om disken, tvätten och städade lite. Har nu även med plockat iordning lite på Esmet's grejer, för imorn flyttar hon :'/  (Koda fick flytta hem till Zarah igår :( ) Allt är kaos och knas just nu, så för att slippa oroa mig över djuren så får dom bo på skilda håll så länge.

Esmet får åka till sitt absoluta favoritställe; Mamma och Pappa i Himmeta!
Hon får träffa sina lekfarbröder Sinus och Ville och alla andra 8 missar. Får självklart inte glömma att hon fakitskt har sin pojkvän där uppe, Rambo!  Dock så är Rambo nog mer pojkvän än vad han vill vara, men Esemt har paxxat honom så nu får det vara så :D
Usch, hatar att vara utan lillskruttet, men veeet att hon har det alldeles kanon där uppe ♥


Den ofrivilliga pojkvännen Rambo ;D '

Så nu börjar mitt letande efter en lägenhet på allvar. Patrik är väldigt snäll som låter mig bo kvar här under tiden och ja hoppas på att vi kan komma överens trotts att situationen är som den är :)

Kommentarer
Postat av: Mimmi

HAHAHA, fy fan va fet han är :p sötkatten!

2010-10-15 @ 23:02:59
URL: http://mimmiolofsson.bloggplatsen.se/
Postat av: Johanna

HAHAHA så jääävla elak du är mimmi! Han är bara lite rundare än andra, hahahah xD Det är mycket man i den där kroppen skaru veta ;D

2010-10-15 @ 23:06:27
URL: http://johannalinneasteen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0