BORTSKÄNKES!

Katt med ADHD och jävligt jobbig. Antingen dum i huvet eller bara allmänt fel på henne.
Håller dig vaken om natten, har du tur får du sova EN timme. Käften går i ett och man får hotas med att vrida nacken av henne för att få tyst i 10 minuter. Sover dagtid då du är vaken = osocial. Så känner du att detta är ett kap och något för dig så välkommen att hämta kattfan innan jag slänger ut henne.




Ah, jag är så jävla sur på denna sak just nu!!!
Löper gör hon inte så skrikandet beror inte på det som alla tjatar om. Det handlar antingen om att hon har ont, vill ha uppmärksamhet eller bara vill va allmänt jobbig.
3 nätter i rad nu har hon hållt på och även några dagar i veckan som var. Fick iallafall sova EN timme förut, mellan kl 2-3. Sen har jag varit vaken sen dess och hotat henne med både det enda och det andra.
Klockan är 6 och jag ska upp om 4 timmar.

Oh, vet ni? HON ÄR TYST NU! När jag är vaken, of course.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0