7 Oktober 2010

Sjuk.


Förlåt för mitt frånvarande, men har inte mått så bra och igår var jag inte hemma på helaste dagen.
Började med möte på Arbetsförmedlingen vilket gick bra, jag hamna i en jätteliten grupp och sen så träffa jag Kakan där så hon hängde med på mitt möte fast hon var på samma innan, haha bästa hon :)
Drog hem till mig efteråt, Albin kom och hämta oss coh sen drog vi hem till Kakan och spenderade dageen / kvällen där. På kvällen kom även Alpan förbi. V letade upp en film (skräckis ofc) The Strangers. Dock gick den inte ladda ner någonstans ifrån så vi fick streama från en sida, och jaa det gick väl kanon, haha. Filmen stannade upp ibland så då var det buffringsdags igen och då var Alban snäll som berättade en egengjord film utifrån den vi såg på, haha bästa!
Att se på skräckis med oss är nog inget att rekomendera, den blir inte så läskig längre.

Idag då?
Sovit, sovit  och sovit.
Mådde skit imorse när jag vaknade och har mått skit ända sen dess.
Magen håller på och är elak igen så har legat med illamående hela dagen och det verkade inte hjälpa med att sova.
Har nu försökt få i mig lite nudlar, dom verkar få stanna för stunden iallafall.
Regnat har det tydligne gjort hela dagen också, yääääy.


Men men, ska nog kolla lite på Tv nu och se om kroppen lugnar ner sig.
Känns som att jag borde kolla upp vad felet är snart...

Kommentarer
Postat av: Alpan

Haha, dom där jäkla glass tjuvarna var fan läskiga :P tur att jag finns med eget manus till varje film när det buffrar :P haha , finns mer film på lager nu iaf, tyvärr utan buffring

2010-10-10 @ 14:05:28
Postat av: frankie

haha ja eller hur, jäkla puckon :D



Även om jag gillar dina filmmanus, så håller jag mig nog till filmer utan buffert, så det blir klockrent ;D haha

2010-10-10 @ 14:21:27
URL: http://johannalinneasteen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0