4 Oktober 2010

"god morgon"

Vet inte om jag kan kalla den så god med tanke på de 3 timmars sömn jag fått ut av hela natten/morgonen.
Är på riktigt grisigt humör för tillfället, men får hoppas att dt blir bättre under dagen.
Har precis käkat lite frukost så ska snart skutta in i duschen och fixa mig lite. Ska möta Kakan vid 13:15 nedanför mig så ska vi sen dra upp till AF på infomöte.

Esmet håller på fotfarande. Hon fick dock sitta instängd några timmar på morgonen endast för att jag skulle få någon chans till sömn. Ja, det kanske låter elakt, men lovar att ni hade gjort samma sak i min situation. Förstår bara inte vad felet är. Det där ständiga skrikandet, nåt fel äre ju ?!


Aja, vi får höras sen efter mötet.

Love J.

Kommentarer
Postat av: emmelist

hoppas du får sova mer denna natten :p

2010-10-04 @ 12:07:17
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: Anonym

Veterinärer brukar veta saker.

2010-10-04 @ 22:33:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0