3 Oktober 2010

Galen galen natt.
Allt började med att efter jag legat i sängen med illamående i flera flera timmar så hörde jag av mig till bästa vän för att kolla vad hon gjorde. Det fick bli pizza och lite tv här hemma, cozy!
Efter ett tag så hörde Albin av sig till Kakan så då fick det bli att åka lite bil med han, Alban och KA.
Åkade runt runt runt, körde lite folk och hade allmänt trevligt bara.
Under kvällens gång så spåra nog allt och ah, vi fick möta Norrköpings egna lilla hettsiga Tony Montana, hahah. Helt galen snubbe asså. Sen hände massa mer, men det behöver vi inte gå in på i detajl. Men sammanfattningsvis så var det ett kanon avslut på en till en början jobbig dag :)
Kom hem runt klockan 4 imorse och då var det bara att krypa ner i sängen för att förska få upp värmen.



Haha jadu, en stund av kvällen så tog vi Kakans pappas bil och hamnade på Himpaparkeringen. Vi ficklade och busade massor. Vi åkte även bilsäte ner och upp, det lät som det var små hamstrar som sprang runt i små hjul inne i sätena :D Haha, ja vi är lagom dumma i huvet! Det vet vi 2 till som tycker xD

Nu ska jag äta upp pizzan från igår och kolla på något häftigt.
Usch, jag börjar må illa igen! >.<

Kommentarer
Postat av: Kakan

Hahahaha! älskade Tony Montana aså :D



A och A älskar oss massor! Vi är som dom fast av det motsatta könet. Haha! :D <3

2010-10-03 @ 16:43:45
URL: http://karinlindqvist.blogg.se/
Postat av: frankie

haha eller huuuur, därför vi trivs så bra ihop :D Hur kan man inte älska oss liksom ?! ;D<3

2010-10-03 @ 16:49:52
URL: http://johannalinneasteen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0