29 Oktober 2010

Startade dagen med att försova mig en timme, men som tur var så hann jag i tid i alla fall :)
Gick upp till Trozelli för att gå på ett litet möte med carro och hennes jättetrevliga pappa. Pratade lite om eventuell praktik på hans företag och lite så och det lät hur kanon som helst där och tror verkligen att jag skulle trivas om det blev något :)

Efter att ha tränat som ett djur igår så fick det bli pizza när jag kom hem. Jaaajaaa, man får unna sig det när man är duktig och gymmar 2-3 ggr i veckan! Sååå, slet med mig Sputte bort till Teaterpizzerian för att införskaffa oss en superkebabpizza och nåt annat konstigt som han ville ha.


Skönheten själv. Hur kan man liksom motstå nåt så vackert när man väldigt sällan äter det?

Ska ge mig på den kalla tredjedel som ligger kall och god i kylen och bara väntar på mig nu!
Efter det blire att packa allt som ska med till mamma och pappa. Oooh vad jag längtar. Tåget går 15:29 :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0