28 Oktober 2010 - Happy!

Ååååh jag är så lycklig i just detta nuuuu. Imorgon efter att jag har varit på en intervju så åker jag direeeeekt hem till mina älskade föräldrar i Himmeta! Ojojoj vad jag har längtat. Får även träffa min lilla bäbis (som tydligen saknar mig, sa mamma igår) och dom andra djuuuuren :) Älskar't älskar't älskar't.

Sitter hemma nu iallafall, kom hem för en stund sen efter 2 timmar på World Class tillsammans med Carro och dom andra. Superskönt! Och vet ni?! Jag, Johanna Linnéa Steen, sprang faktiskt på bandet 10 minuter av 20! Men fan så ont jag får i benen :/  Meeeen, bara på't igen. Känns så könt i kroppen efteråt när man kört hårt och varenda muskel brinner!
Innan gymmet idag så har vi haft något som heter "Rekryterare för en dag". Jag kommer aaaaldrig bli det kan jag lova. Idag fick vi 4 personer som vi skulle välja en av som vi ville anställa på ett företag och ja vad ska jag säga? Jäkligt lärorikt. Ganska svår uppgift och tusan vad ett skriftligt CV och en muntlig arb.intervju skiljer sig.

Nae, måste laga mat nu, magen skriker på mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0