24 Oktober 2010

En regning söndag. Mm, då får man sitta inne och inte göra ett jäkla någe :)

Har varit en lugn helg. I fredags blev det att träffa Kakan, Albin, Lill-madde och Danne. Satt hos Danne och drack lite och hade trevligt, dock inga bilder från kvällen. Igår vaknade jag upp med feber, så blev sängliggandes hela dagen och idag har jag nästan hostat sönder mina stackars lungor. Ska snart ta mitt ett varmt,bubbligt skönt bad och fräscha till mig lite efter en helg med sjukdom!

Föresten! Någon som vet vad man kan vara på Halloween. Zarah har tagit det hela ett steg längre och man får klä ut sig till precis vad man vill. Har suttit och glott runt lite på typ 10 sidor, men hittar ingeeeeeet.
Hmm kanske en liten french maid? KOM MED FÖRSLAG !!!!!




Haha Mjaaa, vi får seee! Tror ju dock inte på den sista... ;P

Ae, lite nudlar. Magen är hungriiig!

Kommentarer
Postat av: Philip

vart ska du?:O

2010-10-24 @ 17:14:06
Postat av: johanna

hem till Zarah ;P

2010-10-24 @ 19:06:53
URL: http://johannalinneasteen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0