22 Oktober 2010 - första snön

HAr precis sett klart på MTV top 10; Boy Bands. Vilken besvikelse, på förtsa plats kom BSB - I want it that way. Meh hallåååå, sämsta ju :(  Hahah, ja, jag hade tråkigt ok!




Som ni ser och som säkert alla redan vet, så har det tydligen snöat inatt.
Jag vet att varenda jäkel sagt det ,men någon kanske missat så är det väl lika bra att även jag påpekar det.


Har lite att styra med idag. Måste bland annat bort till skatteverket för att få nåt om folkbokförning sen måste jag även till Trozelli för att visa upp CV och Pers.brev för Carro :)
Så, en dusch sen ge sig iväg.


Kommentarer
Postat av: towe

haha jaa som fään :p tror de va rent spel i början, att hon bara spela dum osv osv, eller jag vet inte, men sen blev hon ju bara skön istället för dum :D

2010-10-22 @ 17:42:40
URL: http://towebomaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0