21 Oktober 2010

Frånvarande idag eftersom vi har varit i Skärblacka hela dagen.

Familjen samlad för att ta ett sista förväl av dig. Du fick en sån fin begravning, massa fina blommor, solen sken och vi fick alla vara tillsammans en sista gång. Ingen kan avgöra om du har det bättre nu, men jag hoppas verkligen det.
Du är saknad så vila nu i frid, Stigga.


Efter begravningen åkte vi alla hem till Lena (plastmormor) för att äta lite och prata lite minnen.
Älskar känslan man får efter att man fått spendera så mycket tid med sin fina familj, även om det kunde ha varit under bättre omständigheter. Saknar verkligen att ha dom runt mig varenda dag, även om det var det värsta jag visste för några år sen, haha :)
Kramades massor innan dom sen åkte hem och självklart blev det massa gos och mys med snupparna ♥

Nu är jag så himlarns trött, så ska invänta Lyxfällan (nån blond bimbo skulle vara med..) och sedan sova efter det.
Är ledig imorgon med eftersom att jag missade Marknadsföring del 1 idag och imorn är 2:a delen, så det ska vi sätta upp vid annat tillfälle:) Vet ni? Det är faktiskt klockrent att gå uppe på Trozelli, så jäkla skönt att göra nåt vettigt om dagarna istället för att bara gå hemma! Och folket där är helt underbart. Ooooch caaashen rullar in ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0