2 Oktober 2010

Vill först börja med att tacka alla fina för gårdagen, blev en kul kväll :)


Vakna upp runt klockan 13, mådde inte dåligt alls till en början, utan huvudvärken kom smygandes efter någon timme. Tog faktiskt två Bakis-tabletter inatt innan jag gick och la mig, men skiten verkade inte funka.
Anyway, låg kvar i sängen ett bra tag med larren och kolla runt lite. Inget spännande så somnade om en stund.
Tanken var att vi skulle ha gått bort till Patriks mamma för att käka middag idag eftersom hon fyllde år igår, men jag fick gå hem igen, hade ingen lust att sitta där när jag typ fick spyattacker under hela eftermiddagen :/ Hoppas dom förstår iaf, ville ju jättegärna dit eftersom det var längesen vi sågs. Aja, gick inte utan fick skjuts hem rättare sagt, gissa av vilka? Mina älskade fina föräldrar!!!
Dom hade varit hos Carolas mamma i Skärblacka, så dom tog svängen förbi stan för att lämna mina betyg :)
Fick massa puss av hundarna med, lilla Ville och Sinus. Så jäkla gosiga!  Men innan jag blev hemkörd så åkte vi upp till kyrkogården där vi tände ljus för farfar och Stigga (morfar typ, han som tog livet av sig igår.)
Satt kvar i bilen en stund och bara pratade om allt och inget. Känns så skönt efteråt man träffar mamma och pappa, känns som varenda bekymmer försvinner och man mår bara så jäkla bra!  Guuuuh vad jag älskar er ♥

Nu tänkte jag magmysa med en mammasjuk Esmet och kika lite på TV. Kanske blir pizza och filmmys med bästa vän ikväll :)


Japp, it's true. Igår valde jag att bli redhead, lite variation från det bruna o mörka :) I love it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0