19 Oktober 2010

Goodmorning wooorld!

Vakna de när Patrik gick upp vid 5:30 idag, kom ut från sängen som en zombie en halvtimme senare och har varit vaken sen dess.
Har tryckt i mig lite frukost och har sällskap av VAKNA! med The Vocie.
" Men...Barbapappa är ju bara en stor, rosa, nyrakad pung :O " Tror dessa ord gjorde min morgon, haha.

Har även skickat mail till Ståhl för att se hur man ska gå till väga med lägenheten. Hoppas verkligen nu på att den kan bli miiiin. Oj vad Esmet skulle trivas, burna runt massor :D Haha som alltid så ligger jag och planerar i förtid hur det ska se ut, med färg, tapeter och allt.

Nu måste jag göra lite småändringar i mitt Pers.bev så jag kan maila över det till Caaaarro :) BYE !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0