18 Oktober 2010

I'm alive. Har bara inte orkat med datorn, haar istället gjort massa annat bus :)

Fredag; Blev soffhäng hela kvällen. Skulle egentligen åkt med bror upp till Köping på lördagen, men blev bara Esmet som åkte med. Oh min lilla lurvtuss, jag saknar dig!

Lördag; Satt hemma under dagen. På eftermiddagen åkte jag hem till Kakan där jag även hann träffa Bob några minuter innna hon skulle åka igen :) Efter jag umgåtts med Kakan en stund så drog jag för att träffa broder. Blev att hjälpa han med flyttstädning, ner till nya lägenheten där han skulle duscha och byta kläder (Dennis gjorde oss sällskap, brors polare) och på kvällen gick vi hem till Dennis lya. Drack lite och hade trevligt :) Haha Dennis däcka vid tangentbordet, då var det dags att gå hem. Sov hos bror med fluuugorna.

Söndag; Vi fixade det mesta med lägenheten helaste dagen, blev kanonfint till slut. Asså, han måste ha min drömlägenhet fanskapet! 3.05 cm till tak, gammalt K-märkt hus, jättemysigt och stoooora fönster.
Tog en liten paus för käk på Mc Orvars med en sliten Dennis.
Haha, väl hemma hos bror igen skulle vi leta efter tvättstugan vilket sluta med lite lätt panikslagenhet! Öppnade alla dörrar vi hitta i källaren och när bror skulle stänga en sista dörr så öppnades den igen och han skrek så båda blev asrädd, haha. Kuta upp för trappan och ut igen. Han är bäääääng.

Lite bilder på lägenheten. http://publishme.se/1283478/entries/article/97893087/?pub=1





Haha så ovärd bild, men den är fin, det lilla taklampsfästet!



Inte helt klart än förstås, men snart så :)

Tack bror för en kanonkul dag!   

Edit; Haha under hela dagen öste vi Michael och Antons myslista på Spotify. Lite gay!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0