14 Oktorber 2010

Vackra höstväder!!!
Massa mysigt att gå och sparka löv i solen med halsduksmys. Dock lite kall när det blåser som det gör.

Var på Rekryteringsmässan på Af idag igen. Trodde det skulle vara mer företag men hittade inget intressant.
Fick dock sällskap av Phille som jag hitta där och senare kom även Kakan :)
Mina arbetskonsulenter från Trozelli var väl där 45 minuter, haha sen gick dom. Slappt och skönt, så vi gick också!
Blidde stan en sväng för Kakan ville hitta ett par jeans, vilket hon gjorde tillslut. Skitsnygga!


En trött liten prinsessa häromdagen, hon var kanontrött och snodde både mina papper och min tröja :)

Satt precis och tyckte synd om Patrik som har en fruktansvärd smärta i magen (går inte in på varför, men sjukhusbesök idag iallafall) men ändrade mig ganska snabbt när fanskapet är elak mot mig fast jag inte ens gjort nåt. Ska det vara på det viset kan han vara utan min medkänsla...

Aja, har lite att styra med så lika bra att sätta igång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0