12 Oktober 2010

Idag är det sådär läskigt fint höstväder ute!
Solen lyser, det är inte för varmt och inte för kallt och löven faller till marken :D

Har suttit i några timmar nu i soffan och styrt lite med jobbansökningar och liknande. Har skrivit in mig på företagens sidor och lagt upp CV och så, så nu hoppas jag på jobb snart!
Borde få i mig lite mat nu med snart. Ska upp på stan med Patrik när han kommer hem för vi måste skriva ut lite papper som ska skicks med till min handläggare. Hoppas verkligen på pengar den 25:e!!!
Var ju på DA (Destination Arbete på Trozellihuset) idag med. Väl där så skulle vi tydligen till Af's Rekryteringsmässa så vi knalla dit och shiiiiit, vad folk det var! Läskigt när luften knappt räcker och det är folk överallt och jättevarmt. Men hittade lite intressanta företag tillslut iallafall. Ska dit på torsdag med då det kommer andra men även samma företag som idag.

Efter stan blir det att leka med Zarah en sväng :)




Även fast jag ser fram emot hösten och vintern, så kan jag inte hjälpa att jag saknar sommaren.
Massa brun och fin, varma sommarnätter och bara massa bus!


Love J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0