11 Oktober 2010

Ae fytuuusan vad trött jag är!

Tvingade upp mig själv vid halv 9, allt bara för att hinna vara på plats klockan 11 på Trozellihuset.
Vad händer där? Jo jag måste gå någon utbildning/praktik 3 månder bara för att få pengar vilket är riiiktigt tråkigt. Som tur är så får jag själv välja praktik, men hittar jag inget så kommer dom tilldela mig en och då vet man ju aldrig vad det blir. Antagligen ett ställe där man inte trivs eller något liknande. Aja, måste se till att komma iväg på det där varenda dag så jag tillslut får mina efterlängtade peeengar!

Ska försöka få i mig lite frukost snart och även göra ett försök till att se liiiiite piggare ut. Just nu ser det ut som att någon hämtat mig från de döda.
Och på tal om det lite...Farfar, jag drömde om dig inatt. Du hade det fortfarande bra men du saknar att få vara hemma. Vet du? Vi saknar dig här hemma och jag vill inget hellre än att du kommer hem snart. Jäkla buse att vara borta såhär länge. Men huvudsaken är ändå att du har det bra och inte på något som helst sätt mår dåligt.  ♥

Vi hörs lite senare, måste ösa lite nu!
Love J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0