Träning avklarad!

Såja, hemma igen efter 1 timme på gymmet. Så jäkla sköööönt för jag gav verkligen allt idag och det känns i varenda muskel! Fick bli 20 minuter på bandet så jag blev lite uppvärmd (eller rättare sagt väldigt uppvärmd, körde högt tempo), rygg, mage och armar :) Känner att ryggen börjar bli starkare så det är kanon, slipper få lika ont av att bara gå en runda på stan eller liknande. Blir nog ett kort pass imorgon med, får se om det hinns med :)


Fick en Gainomax av snälla Jimmy efter gymmet. Oj oj oj så glad Lillapan är nu och ooj vad mycket mer Bff's vi blir när jag inte äter han bananer!

Nu måste jag duscha och fixa mig för sen ska jag iväg. Vet ni vad jag ska göra?! JAG SKA ÄNTLIGEEEEEN TRÄFFA TOOOOVE :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0