Time to...sova?

Aa tror det får bli så nu faktiskt. Kom precis nyss ut ur duschen och kände hur jäkla trött jag egentligen är. Jag invigde även min badmössa. Har varit riktigt aktiv idag och oj vad jag älskart. Gjorde massa nytta här hemma och tog ju som sagt en 1 timmes powerwalk i solen, samt gymmet 2 timmar med Djimmy + lite annat :) Nu blir det att ligga i hårdträning i några veckor. Känner att jag behöver komma i form så drt bli kanon. Hoppas på att man har någon att gymma med hela tiden också, så hiiimla tråkigt ensam!


Oj vad jag saknar min lilla bajs! ♥

Godnatt folket, hörs imorgon! Då blir det mer träning, lite farmorhäng i hope och lite annat bus :)

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Jag vill med träna på gym! Åhh :(

2010-11-17 @ 13:40:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0