Snöööburr!

Såja! Nyss hemkommen efter lite bus med bästis :) Drog först till Af för att kirra med lite saker, sen upp på stan för hon ville äääta och sen vidare till hennes jobbcoooach MANGE fosho! Haha. Under tiden när jag vänta slog jag för övrigt mitt rekord på quadrapop, hela 6000 p typ.

Smaskens!

Roade mig lite medans Kakan skrev saker. Föresten, stolen hon sitter i satt hon sönder, så de så!

Medans vi satt och vänta på skjuts i entrén. Asså, vi skulle inte ha skjuts där inne, utan Albin skulle köra hem oss ute, haha. OCH VET NI?!?!? Kakan fes massor! Lukta sur fotsvett typ? Ingen sötprutt där inte:(

Nu ska jag ta hand om disken, skriva hotbrev till Norrköpings kommun och sen glidare vidare hem till Kakan.

Kommentarer
Postat av: Kakan

Man kan ju inte se smartare ut aså! ;D

2010-11-11 @ 13:46:15
URL: http://karinlindqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0