Shopping, fika och City Grosshäng.

Ooooh jag är såhääääääääääääääääääääääääär glad efter att fått träffa Tove. Som sagt, det blir inte så ofta men när vi väl ses så är det underbart, har saknat henne så mycket. Först blev det lite shopping, sedan bjöd sötan på en fika på Lindahl's och sedan så fick jag förfrågan om att hänga med till City Gross för att kolla några julgrejer. Så vi hoppa på spånken till Haga, försökte ta oss in i en megaisig bil (gick till slut efter lite våld) och sladda sen ivääg. Hitta massa fint men dock kunde jag inte spendera cash på något av det. Men men. Sötan körde sen hem mig. Tack för ett kanonbra avslut på min torsdaaaag ♥


En Johanna innan hon gav sig ut i kylan.

En alltid så lika lycklig Tove :D

Mums!

Haha som alltid så pratar vi gammal minnen från när vi var små och puckade. Tusan så sjuka saker vi gjorde, men vad kuuul vi hade! Alltid :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0