Pms-anka och bastusolarie.

Asså HJÄLP, hungrga ankor är livsfarliga ju! Fanns en tjejanka som var helt loco på mig och som förmodligen led av extrem pms. Hon högg mig i benet, jaga min fot som hon trodde var mat under snön och försökte glidtackla omkull mig. Haha as skevt :D
Sen vare en som jag lärde hoppa på kommande, sen börja ALLA hoppa istället?! Wth? Läskig kan jag lova. Men oj så glada dom blev när dom fick massa maaat av mig och Räzah.


En megasöt Zarah med sina polare :)

Massa halvmätta ankooor.

Jävla fiskmåsar som är livsfarliga! Attackar och sånt ;/


Efter ankorna gled vi upp på stan. Först DonkarT sen när Zarah skulle hem så kila jag upp till NC för en 22 minutare. Haha asså, alla var solarium var tydligen upptagna så han sa att jag fick ta det inne i damernas omklädningsrum. Fatta nadaaa för har aldrig sätt nåt där inne. Men han sa sen att jag skulel gå in i föredetta bastun, för där hade dom ett extra. Haha iallafall så jag knalla in där då, låste om mig och kallt faaan vare. Men det gick ju det också. Hoppas dock att det nästa gång finns plats för mig med!

Haha mitt lilla kryp in!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0