Nostalgi

Sitter ensam hemma i soffan med mina gosiga tofflisar jag köpte i går. Utanför är det snöstorm och den verkar inte vilja sluta.


H&M 129:-

Kopplade in externa igen vilket jag ofta gör när jag inte har bättre för mig och kollar igenom alla gamla bilder. Nostalgi. Bjuder på några som tagits under åren.

Sommaren -08, glaaaad badpojke!

Samma dag, så såg jag tydligen ut som en säl? Har sedan dess fått höra det. Bakfull och badandes i den där svarta och jo, lite säligt sere nog ut, haha.

Me and my Bff Djimmyboii genom ett gult DonkenColaGlas!

Öste hemma hos Djimmyboii till " Jag ska ta mig boll och gå till fotbollsplaaaan" Då är man sådär snygg.

Haha allt är bara fel med denna bild. Tagen i början på sommaren -09, jag är blek, har en ofärdig tattoo och ja, alla ser ut som dom bara är megafejk glada :D

Nyårsmorgon 08 tror jag. Bakis och äcklig, därav solglajjorna!

Påväg till Arclight i Sthlm när vi gick i 2:an på JB. Haha snygg bästis man har :D

Dvärg dom leker i höstlöven för ca 2-3 år sen. Oh jag saknar dig gulle!

Så kul hade vi i skolan i 1:an på JB, haha.

En gång när jag bodde hos bror hade jag tråkigt i min ensamhet, så tog en bild...blev läskigt lik mamma? Mhm.

Finns hur mycket kul som helst. Men nu får det räcka, måste sätta igång med maten!



Kommentarer
Postat av: Kakan

hahaha, diggar bilden från 1:an :D:D

2010-11-24 @ 21:41:58
URL: http://karinlindqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0