" Nae, du är fet."

Tänkte slänga in lite bilder från igår. Först var jag med Kakan till tandläkaren där jag fick agera stöd under tiden hon agade en tand. Dock var det nog bedövningen som var värst och jag förstår henne, jag vet precis hur det är. Senare på eftermiddagen åkte vi hem till Frigge i Ättetorp. Dääär spillde KA kaffe konstant hela tiden, det käkades piroger och Billys Panpizza med ketchup, vissa väntade på snö, blev väldigt trångt i soffan, filmtittande och lite retande av Frigge. Haha han blev så ledsen när vi hela tiden påpeka hur tjock han var (nej, han är inte det.)
Frigge: Men Madde....jag är väl inte tjock? :/
Madde: Nae då :) Du är fet!
Hahaha kan looova att vi alla höll på att dö av garv! Jag och Madde åkte från Frigge runt 1 tror jag, drog en runda inne på Donken, prata om allt och inget och sen fick jag skjuts hem. Somnade massor i sköna sängen.


Vi schtekte runt inne hos tandis med apfräna skoskydd!

Bedövningen gjorde sitt ;)

Denna jäkel väcker inga fina minnen! I 3-4 månder fick jag ett antal sånnahär stuckna i munnen.

Hemma hos Frigge, han försökte lära Kakan hur man gör kaffe medans han åt sin 3:dje panpizza, haha ;D

Nu vill jag träna, eller gå ut och gå en lång powerwalk. Har sån ångest men vet inte varför. OCh snart slutar gymkortet gälla också -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0