Leka med bror.

Trött är jaaag juuu! Matkoma? Tror det. Gjorde apgod köttfärssås till mig och Patrik :) Han har nu skuttat iväg till körskolan och jag sitter mest och sitter i soffan. Ska vandra hem till bror om en stund tänkte jag. Vi skulle ta en promenad eller liknande. Haha, hitta en bild på fanskapet när han droppa en pose i MIN tröja.


Pratade med mor i lurn förut. Hon berätta att hon tagit ut Esmet i snön idag. Första gången lillskruttet får känna på snö och oj vad spännande det var. Stog helt still (inget koppel) medans mamma höll henne om magen och Esmet bara stog och nosa på snön. Efter ett tag börja hon skaka på tassarna, då vare dags att gå in för då var snön kall och äcklig, haha. Sötplutten :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0