Julklappsshopping

Såja, nu funkar det som det ska igen :)

Vaknade imorse av att jag mådde skit, somande om och vaknade typ klockan 13?! Paniken över att sova bort halva dagen. Men men, tog mig upp och käkade frukost, duscha och styrde sen stegen bort mot Zarah för att möta henne. Har hunnit med massa under dagen och har haft lika kul som alltid med lilla Räääzah :D

- Arbetsförmedligen
- Synundersökning (Zarah fick min gratisundersökning och det var tur, för nu vet dom vad för fel hon har :D)
- Lite DonkarThäng
- Julklappsletning/köp till Mamma och Pappa :)
- Uthämtning av paket
- Shopping på Coop
- Slutligen matning av ankoooorna. Idag var vi TRE stycken som kom och mata, dom blev jättemätta!

Haha underbart! Orkar verkligen inte lägga ner tid eller energi på detta ikväll. Ska fortsätta söka lite jobb och leta jobbcoach. Hoppas verkligen på att jag hittar något jobb snart. Ska bort till floristen i slutet av parken imorgon och prata med henne och se om hon behöver lite extra hjälp :)


En 8-årig Johanna som skulle vara brudtärna denna dag på mamma och pappas bröllop. Haha sjukligt snygg var jag iallafall. Vettefan hur jag fick till det, men lyckades med det snyggaste någonsin.

Kommentarer
Postat av: CuddlyCake

aaa men tack för att du får mig att låta som jag har värsta hjärnfel! :P hahaha



"nu vet dom vad för fel hon har"

2010-11-30 @ 21:34:27
URL: http://cuddlycake.webblogg.se/
Postat av: Johänii

HAHAHAHAHAH insåg precis hur fel det lät, förlåt Zarah :D

2010-11-30 @ 21:39:29
URL: http://johannalinneasteen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0