"Jag ska ha ihjäl honom, så att han dör!"

Eftersom det varken blev bio eller något annat denna söndag så tände jag istället massa ljus i lägenheten, gjorde en stor mugg med te, myste ner mig i soffan och satt igång Kommissarie Späck. Haha asså, jag vet inte vad jag ska säga mer än att det är en jäkligt skev film. Massa sånna här småstörda saker som är helt konstigt. Och alla som sagt att filmen var skit, ni har nog ingen humor, eller så är det bara jag som är lättroad :D


" Jag skulle vilja ställa ett par frågor till dig."
" Jag vet inte vad jag ska säga...."

" Ae, inte jag heller, så det är därför jag måste fråga"

Haha Så jävla skön!




Massa mys här hemma. Nu ska jag kolla lite på Sthlm International Horse show.

Kommentarer
Postat av: Kakan

Klockren! xD haha!

2010-11-30 @ 15:47:36
URL: http://karinlindqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0