En powerwalk med uppbyggandet av en teori!

Såja! 1 timmes powerwalk och jag mår som en gud. Tog disken nu direkt när jag kom hem igen och snart får det blir lite käk. Snacka med Jocke förut och han är guuuld värd som hänger med mig till gymmet sen för ett 2 timmars pass. Vet inte varför men har fått sån noja över att jag rör mig för lite?! Jaja...
Tror även jag kommit fram till en liten teori om varför jag har ont i höft/rygg. Mitt högerben har alltid varit lite längre än det andra, jag belastar det fel vilket leder till att knät tar stryk och nu även höften och med tanke på trycket i höften så påverkas även ryggen som blir sne och ond utav det? Kan det möjligtvis stämma nånstans alls? Haha. Jag tror iaf så!


Kommentarer
Postat av: Emil

Då kanske du får försöka luta dig lite mer åt vänster när du är ute och går. ;)

2010-11-21 @ 10:46:25
URL: http://hannaochemil.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0