En kväll med sagoväsen, KKK och dockor!

Här kommer bilderna jag lovade förut. Fredagen spenderades hella hos Zarah och Pierre där det björds på party :)
Kom massa fina utklädda folk! Dock så var ju inte dockorna någon större favorit då jag lider av dockfobi, haha. Kanonkväll som avslutades på Otten med massa dans och att bli jagad av Scream himself. Men aldrig mer att dricka alkohol på fastande magen! Jag och Zarah höll på med att städa och styra hela dagen så vi glömde helt bort att äta. Men det gick ju bra ändå, haha. Träffade även massa trevligt folk på Otten, bland annat bror Fredrik och hans polare Nemo :)

Två gays som fixaaaar :D

Ett Johanna som ser helt megatrött ut.

Miss Fairy, så jäkla socker söööt. Älskar perukarT! :D

Vampyr, Alice, trasig fåraherde och KKK, haha :D

Dockjäklar! :O

Alice och Cowboysarn!

Hihi sött :D

Miss Fairy och hennes cooowboy :)

:)

Happyface!

Piraten och vampyyyren som fick en egen chipspåse :D

Jag med mina fina :)

En Nemo

Så himlarns sööööt :D

Det var lite bilder från fredagen. Tror Zarah har mer bilder, så om jag får dom av henne så kommer det fleeera :)


Kommentarer
Postat av: Cuddlycake

Holy crap!!!

Jag var massa mer jäkla vit om ögonen än jag kimmer ihåg :P

2010-11-07 @ 18:35:10
URL: http://cuddlycake.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0