"Ekar det då?"

Haha asså jag och Zarah hade nog precis en av våra mindre intelligenta konversationer på MSN;

Zarah: Jag kom att tänka på... Om man fiser i ett solarium, ekar inte de massor? xD
Jag: HAHAHAHAHAAHAH, vafan är det för jävla tanke?! xD
Zarah: Det dök upp när du sa faila. Jag tänkte att det var det du gjorde :D
Jag: HAHAHAHAHAAHAHAH
Zarah: Now THAT would be funny! :D
Jag: Ger mig på det nästa gång, only for yooooou. Ska filma med...eller spela in så får du lyssna sen, om det nu ekar eller inte :O
Zarah: Hahahaha. Ok, ROLIGT!

Vet inte vart hennes tanke kom ifrån, men vi prata i alla fall om att jag sist faila i solariumet och även idag så vare ju liiite fail att få gamla bastun. Haha kvinnan är gaaalet vriden asså :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0