9 November 2010

Vaknar upp megaförkyld och vad är det första jag ser? Jo den där jävla snön. Jag var liksom inte redo än. Dessutom hoppas jag det är ren bullshit att det ska bli allt mellan 10-20 cm IDAG...? Hör även en plogarjäkel utanför, så nu är det allvar, haha!



Påbörja ju praktiken igår, vilket jag avsluta lika sanbbt. Tänker inte gå in på varför. Det har absolut inte med folket att göra, utan det finns andra orsaker. Så idag är tanken att jag ska skriva ut massa cv och sånt för att sen gå och lämna det hos olika folk. Om inget funkar nu, om jag inte får nåt himlans jobb så är det dags att börja plugga igen. Florist, believe it or not, men ångrar ihjäl mig att jag hoppade av den linjen. Nu finns en vuxenutbildning på 40 veckor som jag ska ta en funderare på :)  Men nu skriker magen, så ska försöka få i mig lite frukost, om halsen tillåter det!

Kommentarer
Postat av: Andrea

hej! allt bra med dig idag? :)

2010-11-09 @ 11:26:29
URL: http://onlyandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0