4 November 2010

Känner inte ens för det och vet inte alls vad jag ska skriva så tänkte att jag kastar upp lite bilder istället.
Just ja, jag har ätit pizza idaaaaag. Fränt? Mm. Och Patrik skrev in sig på körskolan, så äre. Och vi har kollat på Skräckis; Strandvaskaren en svensk skräckis yes it is, men den är faktiskt bra, sen får folk säga vad dom vill om svenska filmer haha.


Haha bäbis är så söt som kröker på nacken och ser söt ut! Dock så har han kliat av sig lite man ;/

Fina Maiken, ser fortfarande ut som en lillskiiit. Nej fet är hon inte, hon är nordsvensk! ;D

Min finaaa :)

Snart kommer dessa snyggingar se ut som mammuttaaaaaar med all fin päls dom får, det är på G redan :D

Nu börjar det synas att gammelgubben är några år, hela 24, dom grå stråna börjar synas rejät i pannan nu om man lyfter pannluggen ;D Men pigg som tusan fortfarande :)

Doran hade däckat i en lövhög bakom huset. Där låg hon helaste jäkla dagen och bara sooovde ! :D

En stejna :)

En fet Lejsaaa :)

Mr fattybombom tog en av sina 20 dagliga powernäps! :)

Lilla Nonne kattmammaaa :)

En baaautatrött Esmet på favvoplatsen akvariumet :)

Två trötta snuppar, Ville och Sinus :)

OSTREEEEGN OSTREEEEGN OOOOOOSTREEEGN. Japp, det rengnade ost den kvällen!

Iknow, mycket bilder på djuren men vafan...jag älskar dom små lurvtussarna och dom är ju så tusans snygga! ♥




Kommentarer
Postat av: crain

nästa gång SKA jag meeeed. ^^

2010-11-04 @ 23:51:07
URL: http://karinlindqvist.blogg.se/
Postat av: frankie

det tycker jag pärlan :D

2010-11-05 @ 09:21:38
URL: http://johannalinneasteen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0