28 November 2010 - 1:a advent

Ja vad ska man säga? Snö i all ära på första advent, men inte faan det här?!  Världens snöstorm som man vaknade upp till. Den började lite smått inatt men trodde det skulle hinna gå över :(




Bilderna ger verkligen ingen rättvisa till hur det ser ut utanför fönstret.

Igår så hängde jag med Kakan och Albin när dom hämta en full Frigge. Drog ut till Åby, satt där och drack kaffe och snacka, haha. Frigge är knasig när han är full..kommer bara fnitter och hicka. Ka kom även han ut. Hade en trevlig kväll iallafall. Avslutades med Donken för min del, så jäkla hungirg. Haha satt o sura över det hela kvällen.

Edit:
Nu måste jag ta mig en dusch o fixa, kl 15 ska vi upp till Patriks mormor och morfar tillsammans med Patriks mamma, hennes kille och broder. Vet inte riktigt vad vi ska göra men de blir nog trevligt :)
Vi blir helt enkelt hemma idag, Patriks mor ringde och sa att dom med stannar inne. Jag förstår dom, jag hade INTE velat sätta mig och köra bil i detta väder. Så göra idag? Får försöka komma på något mysigt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0