26 November 2010

Fredag igen.
Har gjort en hel del bra idag faktiskt, på kort tid. Fick disken diskad och så har jag städat och skurat helaste lägenheten, så nu är den skinande ren. Kände att det aldrig kommer bli gjort annars.
Funderar nu på att gå ut och ta mig ett varv runt strömmen och sen vidare upp till NC för en 22 minutare. Skulle vara så jäkla skönt!

Planer för kvällen annars då? Inget.
Hade gärna velat fira mig ikväll eller imorgon lördag, men verkar inte som att någon är direkt intresserad så skiter nog i det. Får nog bli att köpa lite gott och se en film. Patrik ska nog ut med sina vänner så det blir lugnt och skönt hemma. Känns dock lite segt att inte få fira sin 20:de födelsedag med sina vänner. Förslag på bra film?
Skulle vilja ha min tös hemma och gosa sönder henne. Tusan så jag saknar skruttan helaste tiden.

Mammas lilla ögonsten ♥

Haha mamma har sagt det att Esmet kommer inte tillbaka förrän jag fått en egen lägenhet igen, så tror ni jag bara går och väntar på ett svar från överklagan eller?! Usch, blir så jäkla tomt utan henne och hennes prat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0