24 November - Dag 2 som 20-åring!

Dag två, vilket innebär att jag nu verkligen är närmare 40 än födseln! Haha galet. Jag är en tant :)
Hade iallafall en jättebra födelsedag med massa gratulationer och presenter. Känns ingen större skillnad mer än att jag nu faktiskt får sätta min fot inne på Bolaget utan att man får pisk! Haha.


Fick detta armband av Patrik. Jättefint!

Ring, halsband och armband som ingår i samma smyckeskollektion, älskar't! :)

Fick även lite caaash och ett nytt solkort, perfekt! Förra helgen fick jag presentkort och cash när jag firades av min fina familj!
Har precis satt i mig lite nyttig frukost så tänkte väl mest bara byta om för att sen dra och träna ett pass med Jimmy på WC. Måste upp på stan först för att kolla efter en sak bara. Men men, skönt med lite träning igen! Ska även träffa Mimmi i eftermidag för en 22-minutare på Nordic Club :)
Just ja, vet att bloggart kanske ser skev ut för er (inte för mig, då den ser ut som den ska) men jag vet inte vad felet är riktigt och tills jag hittar hjälp så får ni stå ut helt enkelt :)

Hörs sen!

Kommentarer
Postat av: hej

den ser cp ut

2010-11-24 @ 11:50:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0