20 år och höftledsproblem.

Denna fredag alltså. Har inte gjort ett någe för världen tror jag. Lagat lite mat, plockat iordning lite hemma, tagit en promenad, just nu väntar vi på att tvätten ska torka klart och kollade även på film förut. The other guys fick det bli och det var ju en lagom körd film haha. Will Ferrell i ett nötskal, som vanligt. Kan väl inte påstå att det har varit den mest rogivande fredagen men det är väl alltid skönt att vara hemma också? Just nu längtar jag till jag kan gå och lägga mig... Det bästa av allt? Nybäddat med rena lakan och grejer, så jäkla gosigt!

Annars då? Jo jag känner att jag går mot en högre åldersgrupp då min höftled redan börjat strejka. Gör fruktansvärt ont och jag kan knappt stödja på benet utan att det känns som att jag borde skickas in på en höftledsoperation. Platshöft vid 60? Japp skulle nästan tro det haha :)

Hade ju hoppats på något sånt här runt 80 men vettefan asså.

Aja, ska underhålla mig med något medans jag väntar för att sedan, äntliiiigen, får gå och lägga mig i vår superskönaste säng!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0