17 November 2010

Berättar bara kort kort om dagen. Blev att dra till gymmet med Jimmy och var väl där i 1½ timme. Körde inte så hårt idag eftersom jag hade sån träningsverk, men körde ändå igenom de mesta och gick ju även bandet 20 min. Efteråt drog vi hem till mig, jag bytte och åt lite, vandra vidare mot Haga där Jimmy vek av och jag satte igång med en powerwalk hem till farmor. Det som burkar ta 35 min tog nu bara 20 minuter och oj vad snabbt det gick genom skogen när faster Anna skrev ett sms om att Morran från Mumintrollen skulle komma, haha. Jag var livrädd för Morran när jag var liten plutt och tror att det fortfarande sitter i. Hos farmor kolla vi lite fotoalbum, blev en hel del skratt och så åt vi varm nyponsoffa med sånna där tuttar i (mandel nånting...?). Fick sen skjuts hem av faster, tackar så mycket! Fick även med mig lite grejer hem, massa fint och minnen!!!♥

Väl hemma hittade jag Patrik sovandes på soffan...så det var ju bara för mig att ta tag i disken, städa, laga mat, äta och slutligen diska igen. Har nu suttit en liten stund och bara suttit, så jäkla skönt. Det tar på krafterna att dagligen ge kroppen massa träning och motion men faaaan så skönt det är, man känner sig piggare! Nu tänker jag faktiskt snart gå och lägga mig. Imorgon bitti ska jga upp klockan 6 för att sedan lämna hemmet 6:15 (när sputte går till jobbet) för en powerwalk på 30 min, hem för frukost och lite sånt och sen knalla hem till Djimmy för att hjälpa han städa.

En tr0tt Joppahäna imorse. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0