15 November 2010 - 8 dagar kvar.

Goooodmorgon! Kul att vakna upp till världens jäkla pissväder då? Regn, regn och åter regn. Dock så är det ju ändå rätt mysigt när det slår mot rutan :)  Har en rätt så fullproppad dag med massor att styra med.
- Käka frukost
- Dusch & fix
- Söka lite jobb
- Städa
- Plantera om Larsa
- Om tiden finns, åka hem till fina farmor och även tända ljus hos älskade farfar.


Har haft en skön och lugn helt också. Fredagen spenderades hemma med lite film och sånt, i lördags kom Patriks vänner hit, dom drack öl och drog sen till krogen och jag drack några glas vin och sen mötte jag upp John och Norris för lite Max. IGår var vi ju som sagt ute i Näkna.
Nu är det förövrigt bara 8 dagar kvar. Till vadå? Jo tills denna dam fyller 20. Skrämmande ju!

Jag för 4 år sen, på min 16:de födelsedag.

Time for some breakfast!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0