12 November 2010

Äntligen freeedag! Så tänker nog alla som har ett jobb att gå till var eviga dag. Men lite så får även jag tänka eftersom jag faktiskt gör väldigt mycket nödvändigt i veckorna. Det är möten, jag är aktivt jobbsökande (även fast det ser mörkt ut) och jag försöker att inte sova bort dagarna. Man kan väl säga att jag faktiskt hellre låtsas att jag har fullspäckade veckor än att bara ligga hemma och låta tiden gå. Har hört många som blivit väldigt lata när dom gått arbetslösa men jag är nog en av dom som inte ger upp och fortsätter söka och söka och verkligen försöker ta tag i mitt liv. Känns lite bättre då och jag tycker jag förtjänar en klapp på axeln. Och idag har jag faktiskt sökt 2 nya jobb! Nu hoppas jag på att det är någon som snart inser att jag Johanna behöver ett jobb. Jag blir så uttråkad av att försöka fylla dagarna med "viktiga" saker att göra, haha :D Tror arbetslösheten gör mig lite knas.

Idag då? Har nyss tagit mig en lång skön dusch, ska fixa lite smått och sen får det nog åka och handla lite. Om vi hittar skjuts. Sen blire nog även att städa så man har det gjort. Kvällen är liksom öppen för förslag :)


Och du Bendtner, våååga inte lämna!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0