11 November 2010

Heeeeeej!
Har nyss käkat frukost, ytterst intressant. Ska snart slänga mig in i duschen och göra mig iordning för att lite senare sen dra iväg på ett möte med Carro och hennes chef. Hoppas på att det händer något den här gången. Börjar tröttna lite. Kom på nyss också att det faktiskt bara är ca 1½ vecka kvar tills jag inte är barn längre. Haha 20års kris? Yesyes! Det känns som att de senaste typ 6 åren har gått så jäkla fort. det var inte alls länge sen jag stog och skrek på mina föräldrar om att jag fick göra vafan jag ville (vid 14 års ålder) medans dom lugnt sa "Jaa, när du är 18 ja :)" Haha lagom arg man kunde bli av en sån sak. Men nu har jag passerat 18 och jag har kunnat göra vad jag vill, men inte fan är jag mer nöjd med livet för det? Undra hur snabbt dom andra 20 åren fram till 40 kommer gå då?! Haha jag är snart tant. Halvvägs iallafall.

Haha störd liten unge asså. Tror hon gjorde min dag.

Neh, lika bra att komma igång. Måste även sortera tvätten eftersom vi har tvättstyyyykan vid klockan 16 sen -.-

Kommentarer
Postat av: mamma

hahahaha skitbra ju :-)

2010-11-11 @ 12:46:13
Postat av: Kakan

HAHAHAHAHAHAHAHA, jag tror jag dör lite aså. x'D

Palla få dampet då!? Hahahahaha!!!!!!!

2010-11-11 @ 13:31:41
URL: http://karinlindqvist.blogg.se/
Postat av: frankie

hahah så jävla värd brud alltså! Om man nu ska få damp för att man inte sä'tter rätt ton, så är nog inte en sångkarriär nåt för henne ;D

2010-11-11 @ 13:54:00
URL: http://johannalinneasteen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0