10 November 2010

Kul att försöka ta sig fram i all jäkla snöslask som är nu då. Ser ut lite som stackars bambi på den hala isen, not cool. Ser ju ut som man fått stock på fel ställe när man går med stla ben för att inte fötterna ska åka undan. Snö? Ja tack, men låt det då vara snö, och inte detta slaaaaask. Oh.

Var uppe på Trozelli vid klockan 13 för att prata lite med Carrobarro. Vi kom inte fram till något idag, men imorgon ska vi ha möte med hennes chef. Hoppas på att hon kan försöka lösa hela situationen på något sätt. Är så jäkla trött på att få avslag efter avslag, motgångar och ständigt känna sig vilsen och ledsen. Det är verkligen inget kul längre. Hoppas verkligen man kan få någon ordning på det hela snart. Och får jag det så kan min lilla bäbis äääntligen få komma hem igen! Usch vad jag saknar den lilla lurvtussen. Insåg precis att om en vecka, så har jag haft henne i mitt liv i hela ETT ÅR. Shit vad tiden går snabbt. Haft mååånga fina studer med bajsklutten och oj vad jag har fått damp på henne många gånger när hon varit värr än en trottsig tonåring! Haha ♥



Suddig bild, men detta var någon dag efter vi tog hem henne. Haha så jäkla liten och dum hon ser ut :D

Där låg hon när jag kom ut ur duschen. Kommer ihåg att hon ALLTID ville vara med, fast hon var så skygg och fick panik om vi inte var i närheten :)

Kvällschill med mammi :)



Så jäkla liiiten och med världens rundaste klothuvud :D

Arg på mig för att jag fota henne konstant, haha :P



Hjälpte mamma med farmville en gång i tiden ;D

Hands up! Haha hon gjorde som kissen på Tuben, frääänt!

Typ det första magmyset vi hade:D
Finns tusen söta bilder till på lurvet när hon var bäbis, men då skulle detta inlägg bli meeeegalångt! Men, jag saknar henne. Nu ska jag söka en massa jobb igen. Tjarå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0