1 November 2010

Redan november alltså. Vet hur länge jag väntat på att denna månad ska börja, men nu börjar jag få lite lätt panik med tanke på att det nu bara är 22 dagar kvar! till vadå? Ja det vet ni säkert.

Har sovit rätt dåligt inatt då Esmet hade damp, hade sällskap av 4 feta katter i sängen som låg på mina ben och sen vakna jag upp i ren panik när alla katter kasta sig av sängen (Esmet hade busat till det). Sen har hon även suttit och slagit på matburken för hon har varit hungrig, så då har jag gått upp och gett henne, men då kom ju dom andra och käka upp det så Esmet öste på burken typ 3 gånger till under natten/morgonen.
Sitter ensam hemma nu iallafall. Mamma är och jobbar idag så jag stannade hemma för att ta hand om voffarna och hästarna :) Ville och Sinus är jätteledsna när mamma inte är hemma...tror dom är ganska så mammiga. Så ena hunden ligger här hos mig i soffan och den andra vid ytterdörren. Fick jaga runt på Ville förut eftersom han snodde vedträn som han la ut i huset, jäkla pucko :P

Nu får det bli lite frukost. Borde även gå ut och försöka få rent Nordman...igen! Han har badat i lera igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0