Tutti Frutti och Kissie.

Sitter i köket just nu. Och aa, det regnar fortfarande.
Väntar på att mamma ska komma hem så vi kan gööra nåt (:

Älskling la sig precis uppe i sängen för att kolla film, han är meeegatrött. Lantluften ;D
Vi har iallafall tagit en sväng med hundarna, myst med Esmet (som förövrigt är ööövermysigt), käkat lite frukost och så. Tänkte kolla tävttstugan snart om maskinen är tom, tänkte sno en tvätt eller två. Haha, ja...jag tog med mig lite tvätt hit =P



Hmm, som jag nämde nån gång så följer ju jag Bella&Tyra Show. Riktigt duktiga och roliga tjejor måste jag säga. Denna vecka hade dom Kissie som gäst, och jag vet inte om jag ska skratta eller gråta. Flickan gör ju bara bort sig, hahaha !




Men men, ska fortsätta mumsa i mig mina tuttifrutti och kolla klart avsnittet.
Sen blire att leta upp lilla Mesmet och magmysa, som hon gjjort heeela natten =D
Märktes att hon hade saknat en iaf. Pussas hela tiden och pratar och bonkas, mitt lilla hjärta.

Love J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0